Više
M

AUTOSALON „VOLVO“

INVESTITOR
AUTOCENTAR BAOTIĆ d.o.o.

LOKACIJA
Dubrava, Zagreb

GODINA
2016

POVRŠINA
950.00 m2

Izložbeno-prodajni salon Volvo osobnih vozila smješten je u sklopu velikog kompleksa Autocentra Baotić u Dubravi. Rekonstrukcija postojećeg salona proizašla je iz zahtjeva da se salon prilagodi novim propisanim standardima koji će uz atraktivniji unutarnji i vanjski izgled u konačnici doprinijeti i povećanoj prodaji. Dizajn Volvo branda osmišljen je da odražava skandinavski duh čistim i jednostavnim linijama, hladnom i suzdržanom fasadom nasuprot toplom interijeru. Transparentnost je odraz istinske skandinavske tradicije, kako doslovno u arhitekturi i interijerima, tako i simbolički što se direktno odražava na primjeni koncepta različite razine prozirnosti staklenih površina.

Izgled vanjske ovojnice počiva na konceptu „manje je više“, kreirajući uniformiranu jednostavnu fasadu s par fokusnih točaka. Pročelje showroom-a obloženo je bijelim mliječnim staklom s naglašenim ulaznim portalom i izlogom koji su definirani prozirnim staklom i drvenom oblogom. Ulazni portal svojim mjerilom i materijalom u kontrastu je s ostatkom fasade čime postaje vidljiv izdaleka, a drveni hrastov okvir odražava toplinu i skandinavsko nasljeđe. Izlog je druga fokusna točka, jednostavne forme i tehnički rafiniranih detalja kao što je drveno „kadriranje“ otvora, stvarajući idealan „okvir slike“ izloženog auta i služi kao intrigantni djelić refleksije unutrašnjosti.

Prostor showroom-a dijeli se na dvije zone – tzv. The Street (ulica) i Living Room (dnevni boravak), koji se dizajnom nastavljaju na koncept kontrasta toplog i hladnog uz intenciju da kupcu pruže osjećaj ležernosti pri kupnji automobila. The Street je izložbeni prostor vozila i dodatne opreme, lociran u blizini ulaza u salon te duž unutarnje fronte fasade. Living Room je smješten u srcu showroom-a i objedinjuje prostor prijemnog pulta, lounga za kupce sa samoposlužnim caffe barom, punktove za konzultaciju s prodavačem te uredske prostore osoblja salona. Interijerom dominiraju bijeli zidovi i staklene pregrade. U zoni Living Room-a naglasak je na toplini i mekoći upotrebom drvenih i tekstilnih obloga i materijala, dok je The Streeet nasuprot tome neutralnog, čvrstog, monokromatskog karaktera kako bi u prvom planu bili izloženi auti. Predviđena oprema salona kombinacija je pažljivo odabranih komada skandinavske klasike i suvremenog dizajnerskog namještaja, stvarajući živopisan ali istovremeno relaksirajući ugođaj.

AUTOSALON „VOLVO“

INVESTITOR
AUTOCENTAR BAOTIĆ d.o.o.

LOKACIJA
Dubrava, Zagreb

GODINA
2016

POVRŠINA
950.00 m2

Izložbeno-prodajni salon Volvo osobnih vozila smješten je u sklopu velikog kompleksa Autocentra Baotić u Dubravi. Rekonstrukcija postojećeg salona proizašla je iz zahtjeva da se salon prilagodi novim propisanim standardima koji će uz atraktivniji unutarnji i vanjski izgled u konačnici doprinijeti i povećanoj prodaji. Dizajn Volvo branda osmišljen je da odražava skandinavski duh čistim i jednostavnim linijama, hladnom i suzdržanom fasadom nasuprot toplom interijeru. Transparentnost je odraz istinske skandinavske tradicije, kako doslovno u arhitekturi i interijerima, tako i simbolički što se direktno odražava na primjeni koncepta različite razine prozirnosti staklenih površina.

Izgled vanjske ovojnice počiva na konceptu „manje je više“, kreirajući uniformiranu jednostavnu fasadu s par fokusnih točaka. Pročelje showroom-a obloženo je bijelim mliječnim staklom s naglašenim ulaznim portalom i izlogom koji su definirani prozirnim staklom i drvenom oblogom. Ulazni portal svojim mjerilom i materijalom u kontrastu je s ostatkom fasade čime postaje vidljiv izdaleka, a drveni hrastov okvir odražava toplinu i skandinavsko nasljeđe. Izlog je druga fokusna točka, jednostavne forme i tehnički rafiniranih detalja kao što je drveno „kadriranje“ otvora, stvarajući idealan „okvir slike“ izloženog auta i služi kao intrigantni djelić refleksije unutrašnjosti.

Prostor showroom-a dijeli se na dvije zone – tzv. The Street (ulica) i Living Room (dnevni boravak), koji se dizajnom nastavljaju na koncept kontrasta toplog i hladnog uz intenciju da kupcu pruže osjećaj ležernosti pri kupnji automobila. The Street je izložbeni prostor vozila i dodatne opreme, lociran u blizini ulaza u salon te duž unutarnje fronte fasade. Living Room je smješten u srcu showroom-a i objedinjuje prostor prijemnog pulta, lounga za kupce sa samoposlužnim caffe barom, punktove za konzultaciju s prodavačem te uredske prostore osoblja salona. Interijerom dominiraju bijeli zidovi i staklene pregrade. U zoni Living Room-a naglasak je na toplini i mekoći upotrebom drvenih i tekstilnih obloga i materijala, dok je The Streeet nasuprot tome neutralnog, čvrstog, monokromatskog karaktera kako bi u prvom planu bili izloženi auti. Predviđena oprema salona kombinacija je pažljivo odabranih komada skandinavske klasike i suvremenog dizajnerskog namještaja, stvarajući živopisan ali istovremeno relaksirajući ugođaj.